話說身邊有揸車經驗既親戚都同我講,車,係機器野,要定時定候郁下佢,除左冇咁易壞,更重要係間唔中郁下架車,可以幫架車叉電,咁架車就唔會因為太耐冇着而撻唔着。但由於之前hi過下,有少少陰影,唔敢出馬路。表姐夫同表哥都話,揸車,第一,要輕鬆。第二,要有信心。如果緊張既話,先唔好講遇到突發事會反應唔切,就算一般情況都都會硬晒軚,唔夠靈活。當然佢地都好強調,輕鬆唔等如求其,作為司機,都要關注好多野,除左前方,仲有隔離線、行人、小路出大路既車等等,但就千祈唔好淨係focus前面而忽略周圍。雖然揸車好大責任,不過佢地都叫我唔好比咁大壓力自己。而如果冇信心,就仲大鑊。佢地話冇信心就唔好出馬路,因為你坐得司機位,出得馬路,你就要handle到馬路上一切既情況。

我之前就一直都未有信心,有大概三、四星期,都係keep住一星期撻一、兩次車,撻住架車10至15分鐘,或者喺泊車個位好慢咁向前向後郁少少,然後熄匙。但後黎我諗,咁樣落去都唔係辦法,我比咁多次報考車牌、比學車錢(我都學左好多堂)、第二次考既錢,同補鐘錢,仲要買車、整車等等,就係為左可以一家人一齊去親戚屋企呀,或者放假出大埔墟食個早餐等等。如果我呢少少都克服唔到,以後點算?咁當然,我冇忘記過我上年六月頭對自己所許下既承諾,就係做個安全既駕駛者。

過左一段時間,我有番d信心。就郁多左少少。點郁就要先講下我屋企setting。我住村屋,屋企後面係一塊真.爛地(凹凸不平、又多泥多樹葉),架車通常係個頭向住我屋企,以坐喺架車入面計,右方有條上斜路(夠一架車過,冇車泊),向後4-5個車位既左方,就係條落斜路(入去個位窄,入到去就左方好多車泊,但仍有足夠一架車過既空間。唔入呢條落斜路,再向後多2個車位,就可以tun到出石屎路。以車頭向住石屎路黎計,佢係一條上斜路,左邊係停車場,但停車場出面都泊左幾架車,過左呢幾架車係左轉位,左轉完行多4-5個車位就出T字路口。呢個T字路口仍然未係馬路,只係一條疑似單線雙程路,疑似係因為某d位只夠一架車過,要適時讓路。喺T字路口左轉,行多4-5個車位,就有個足夠U-turn既area,過左呢個area再行多5-6個車位,就係好斜既落斜路,落晒斜路到馬路口,左轉去大埔方向,右轉去元朗方向。而去大埔方向,過兩個巴士站(即大約30秒車程)就到迴旋處。

 

 

好,講番點郁架車。第一次真正郁番架車,就係由泊車位,倒後少少,再向前上右邊條分岔,再倒後落番黎,再D波R波D波R波咁將車頭向屋企,變成車尾向屋企。第二次郁架車(個時架車車尾向屋企,車頭向石屎路),就係向前出到石屎路,再D波R波D波R波咁180度掉轉架車,入番去條真.爛路,車頭向屋企咁泊番好架車。後來就進展成出T字路口個U-turn area U-turn架車再番屋企。U-turn左幾次,本來都好滿足,但表哥話我咁樣練習,就算日日練,練100次、1000次都唔會進步,一定要出馬路練先可以吸收路面經驗。

我思考左一陣、等待左一陣,到尋晚,覺得有信心,23:30想出去揸架車去迴旋處兜一個圈再番屋企,點知又落雨。諗諗下,微雨姐,都係照出,超短路程都叫有信心嘅。詳細車程就好似前文提及既路程咁,不過去到that U-turn area我都停左架車成分鐘,問清楚自己係咪okay,係咪handle到,咁我就再開車落斜路、出路口。夜晚冇乜車,我打左燈,到路口停左一停,見冇車就出,keep住行30+,去到迴旋處路口,又停,有兩架車行緊,等佢地過左就出。因冇咩車,我就喺外圈兜(個人認為有d慢,行around 30),然後打左燈(對吧?)出迴旋處。其實出迴旋處冇耐(大概1-2秒)就有左方支路匯入(d車由高速公路唔經迴旋處咁落黎),雖然我喺大路有優先權,但都有望下個路口有冇車。之後繼續行,到番番入屋企條好斜既上斜路,就打右燈,個馬路位呢個moment變左三條線,一條往元朗方向,一條往大埔方向,中間有條係for往元朗方向既車入呢個路口停既。我停喺個度,等幾架車過左,有足夠時間,我就右轉上斜路,然後番屋企泊番好架車(車頭向屋企)。

 

 

全程都安全既,只係過完迴旋處又未到右轉上斜路個個位,中間有一次時快時慢出現左,雖然唔係嚴重個隻,但跟喺我後面架車應該feel到少少chok,希望再控制得好d。呢個超短程對好多駕駛人士黎講都唔算係d咩,但我真係好開心好激動,一停番好架車(brake、P波、手制)就whatsapp比表姐夫講!但揸完之後反而有少少手震同腳震情況,點先可以改善呀v_v

arrow
arrow

    明明 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()