close
【小練習】泊多層停車場 2016.12.25
 
是日路線:坑下莆 --> 清河邨 --> 大埔超級城停車場 --> 坑下莆 --> 清河邨 --> 坑下莆 
 
今次係第一次泊呢類多層停車場,其實一落到去唔洗五秒就直入左個靚位,但乘客表示諗住襯宜家乜車,不如tun尾入,到時走方便啲,於是我又tun番架車出黎。唔tun由止可,一tun後面無啦啦有幾架車入,費事阻住人,就冇要到嗰個位,諗住郁去第二個冇擋住其他車行嘅位置,先慢慢泊。點知每到一個我想停嘅位都有車出入,如是者我兜左成個停車場一圈-_- 其實我覺得個停車場好多柱,啲位又窄,但我表姐表姐夫都話呢個停車場啲位算闊,睇黎真你要駑習多d…
arrow
arrow

    明明 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()