2015年06月14日(星期日) 【泊位及油塘考試路段A試走】 15:30@太子B1出口上車

本來師父約左前日下晝3點,但我點半出門時聽到師父個留言,原來搞錯時間要cancel,好彩我未出門口^_^ 師父跟住話喺太子上車,比多15分鐘我揸去油塘。咁好機會,應該lur飯應既,但我真係冇乜信心。旺角人多車多,我又揸得非常之咁麻麻…同師父講驚搞唔掂,佢話「放心,我會睇住我架車架喇」。(咦?點解有躺著也中槍既感覺?師父,你係咪串緊我揸車令你架車陷入危險?_?) anyway,咁好啦,太子就太子啦,接受挑戰^_^

今日開車去油塘途中,右轉入左一條路仔學泊車。首先講下個parking位既setting。個parking位喺左手邊,係一個白色框長方形,車尾位連住一個黃色框扁長方形,個扁長方形入面中間位有個「G」字,而白色框長方形右上角既前方有個雪糕筒,雪糕筒下面有條黃色線。泊車要記住三樣野。第一樣係雪糕筒下面條黃色線,第二樣係黃色框扁長方形入面個「G」字,第三樣係個泊車位右手邊條線。

首先,架車會停喺parking位後少少既地方,考官話可以開始泊車,就慢慢向前開,車尾過左個雪糕筒(睇左鏡),就停車(踩極力子,踩brake,拉手掣,入空波)。呢個係get set位置,跟住就可以開始泊車程序。首先打左燈,踩盡極力子,入後波(「R」波),搵磨擦點同時踩住個brake,望下兩邊同後面,clear就鬆手掣,慢慢放brake,架車會慢慢向後郁。呢個moment可以踩少少油,但記住記住記住,唔!好!扭!軚!住!架車tun緊個陣要望住左鏡。當見到左邊車尾盞紅燈掂到(但唔好過)雪糕筒下面條黃色線,就停一停先,再軚盤向左扭到盡(注意架車仍然要好慢好慢),然後望住右鏡。當見到全個「G」字出左黎,就停一停先,再慢慢郁既同時個軚要向右回兩圈,然後繼續向後tun。當右邊車尾盞燈啱啱好過左parking位右邊條界,就軚盤向右扭到盡,然後要望晒三塊鏡。左前方塊鏡係睇cover到個「G」字未,左鏡同右鏡就係睇車身係咪parallel to個泊車位。到咁上下(即係見到個「G」字),就睇下兩邊parallel未,可能會出現兩個情況︰第一,兩邊parallel左但未到個「G」字。此時,個軚要向左回兩圈(呢個moment唔洗諗回幾多,一係唔回,一回就係兩圈),令車轆向番正,繼續tun到cover到大半個「G」字,然後停車。第二,兩邊仍未parallel。此時軚盤不需做任何動作,就咁繼續tun到cover到大半個「G」字,然後停車。

記住記住記住,入左後波(「R」波)之後,就唔可以再入其他波!同埋其實每次轉動作都唔係淨係望一邊鏡,要望幾塊(好似係…?次次落堂都唔記得左一半咁滯sosad v_v),不過我淨係記得要重點望既鏡…。泊車停定之後,就再開車(記住打燈)。如果剛才停車時,個軚係回正左既,就要開得好慢好慢好慢,甚至扭死軚,將個軚向右扭到最盡,然後出車。如果剛才停車時,個軚係keep住向右扭盡既狀態,就可以就咁出車。無論點樣,出車都要望鏡擰頭。

喺個條路仔練習左幾次,次序係,泊車、開車、喺盡頭既U-turn位出番去條路、三手軚掉頭、泊車、開車…跟住就出番大路繼續前往油塘,去其中一個考試路段練習(哎呀!我認路真係太差太差喇,其實某d位黎過,甚至黎過幾次,都可以唔記得v_v)。次序唔係好記得,但做過以下既事︰轉入油塘個考試中心、行好多人既安全島、轉出泊左好多好多好多大貨櫃車(睇唔到左又睇唔到右)既大路、入roundabout(有時係掉頭、有時係轉左)、決定黃格前停定走過黃格(千萬不能停在黃格內!)、上斜位置停車及開車。

要記得記得記得,入roundabout基本上唔洗點睇左邊,因為d車喺你既右邊黎!望實右邊,抓緊機會就出車。

要記得記得記得,安全島d人啱啱好過完你架車過到會fail,因為可能有人會行行下跌倒或者執野或者行番轉頭(Who knows what will happen?),你會停唔切車,所以一定要有安全既距離。

 

最後喺觀塘佳廉道過左U-turn位落車,今次個U-turn位外圍全部都係車(洗唔洗停得咁刁鑽啊!_!),不過都夠位轉番出去。落車行番去地鐵站個陣,膊頭酸酸地,右手痹痹地。望下右手,紅晒,再望下錶,原來我揸左兩個鐘車!新手揸車硬晒軑後遺症sosad。

印象中今次冇溜後,yeah!

arrow
arrow

    明明 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()